زمان برداشت نخود پاییزه کرمانشاه

آیا شما با زمان برداشت نخود پاییزه کرمانشاه در بازار کشور ما آشنایی دارید؟ بازار خرید و فروش نخود پاییزه کرمانشاه در کشور ما به چه صورت است؟ کیفیت نخود پاییزه کرمانشاه در بازار داخلی کشور ما چطور است؟ قیمت نخود پاییزه کرمانشاه در بازار داخلی کشور ما چقدر است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

برداشت نخود کرمانشاه


در کرمانشاه نخود در دو زمان بهار و پاییز کشت می شود که نخود پاییزه در اوایل تابستان برداشت می شود.کرمانشاه قطب تولید نخود در ایران است. نخود تولید شده در کرمانشاه مرغوبیت زیادی دارد. به همین سبب متقاضیانی فراوانی در بازار داخلی و جهانی دارد. وجود بازارچه مرزی به جهانی شدن این محصول کمک بشیاری می کند و صادرات این محصول بخشی از درآمد ملی را تامین می کند. نخود کرمانشاهی در دو زمان کشت و برداشت می شود که شامل بهار و پاییز است ولی زمان برداشت آن در هر دو حالت اوایل تابستان است.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.


شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:
09900196480
09334299875

ایمیل:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *