آیا شما مرکز خرید نخود خارجی را در کشور ما میشناسید؟ کیفیت محصولات این مرکز خرید نخود خارجی چطور است؟ بازار خرید و فروش نخود خارجی در کشور ما چطور است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

مرکز خرید نخود مرغوب خارجی

هر ساله هزاران تن انواع نخود خارجی به بازار وارد می گردد که اغلب قابلیت رقابت با نمونه های تولید داخل را دارند.شرکت های خصوصی زیادی اقدام به واردات انواع حبوبات به خصوص نخود از کشورهای دیگر می کنند و کشور روسیه به عنوان بزرگترین وارد کننده نخود به بازار کشور ما شناخته میشود.

کشور های وارد کننده نخود به کشور ما شامل کشورهای زیر هستند:

  • 1. کشور روسیه
  • 2. کشور آرژانتین
  • 3. کشور اتیوپی
  • 5. کشور کانادا
  • 6. کشور قزاقستان
  • 7. کشور ترکیه
  • 8. کشور هند
مرکز خرید نخود خارجی

خریدار عمده نخود خارجی

افراد زیادی خریدار عمده نخود خارجی و وارداتی هستند. قیمت های رقابتی و پایین نسبت به تولیدات داخل، مهمترین دلایل افزایش واردات است. نخود کشت شده در استان کرمانشاه همواره بهترین نوع نخود در منطقه به حساب می آید. به عنوان مثال نخود سایز 8 تولید کرمانشاه از نظر کیفی بهتر از نخود خارجی روسی است و خریداران عمده به دنبال تهیه ارزان نخود وارداتی هستند.


مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.



شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:
09900196480
09334299875

ایمیل:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *