انواع لپه تولید شده در ایران کدامند؟ لپه به عنوان یکی از پر فروش ترین حبوبات بازار کشور ما، در کارخانه های لپه سازی آذرشهر تبریز فرآوری میشود.  آذرشهر از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در آن انواع نخود لپه در کارخانه های آذرشهر تبریز به لپه تبدیل میشوند و روانه بازار فروش میشود.

بطور کلی کیفیت و قیمت بالای لپه را به موارد زی بستگی دارد:

  • 1.بستگی به یکدست بودن و نبودن دانه های لپه دارد.
  • 2. بستگی به سالم بودن دانه ها دارد.
  • 3. بستگی به خوشرنگ بودن لپه ها دارد.
  • 4. بستگی به ریز و درشت بودن لپه ها دارد.
انواع لپه تولید شده در ایران

انواع لپه موجود در کشور ما

1.لپه ایرانی : از نخود لپه ایرانی (نخود زرد کردستان، نخود سیاه، نخود شیرازی و نخود لپه چگنی) تولید شده است ، بهترین، با کیفیت ترین و گران ترین نوع لپه در ایران است و دارای اندازه ریز، ظاهر بسیار مناسب و کیفیت پخت بالا است.

لپه اتیوپی: نخود لپه اتیوپی در کارخانه آذرشهر تولید شده است و لپه اتیوپی شباهت بسیار به لپه ایرانی دارد و بعد از لپه ایرانی با کیفیت ترین محصول در بازار ایران است.

لپه استرالیا: نخود لپه استرالیا در کارخانه آذرشهر تولید شده است و  اندازه بزرگ تر، و از نظر رنگ بندی نیز روشن تر است و دارای کیفیت و قیمت متوسط است.

لپه تانزانیا: از نخود لپه تانزانیا در کارخانه آذرشهر تولید شده است و دارای اندازه های ریز و درشت است.

لپه آذرشهر

لپه های (لپه ایرانی، لپه اتیوپی، لپه استرالیا و لپه تانزانیا) تولید کارخانه های آذرشهر هستند و به همین دلیل به این لپه ها، لپه آذرشهر می گویند.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده به دست مصرف کنندگان می رساند.این مجموعه پخش عمده محصولاتش را در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع لپه به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع لپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی:
شماره موبایل :
09900196480
09334299875
پست الکترونیکی:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *