آیا شما با بازار انواع نخود درجه یک کرمانشاه آشنایی دارید؟

بازار انواع نخود درجه یک کرمانشاه

نخود درجه یک کرمانشاه

گیاه نخود به اقلیمی سرد و خشک نیازمند است و استان کرمانشاه که از نواحی خشک کشور ما می باشدو بهترین رشد را از نظر نخود دارد. در کرمانشاه بیشتر نخود موجود زمستانه کاشته می شود. نخود از لحاظ زمان کاشت به 2 دسته تقسیم می گردد یکی نخود تابستانه و دیگیری نخود زمستانه نامیده میشود که در بیشتر نقاط کشور ما کشت می گردد.از جمله خصوصیات نخود های زمستانه ریز بودن دانه های آن است. نخود های تابستانه دانه های درشت تری دارند و امروزه در کشور ما که در استان کرمانشاه کاشت می شود که باکیفیت ترین نخود به حساب می آیند، به این نمونه از نخود، نخود مدیترانه ای هم گفته میشود.

گیاه نخود بسیار گیاه مقاومی است و در دمای پایین نیز از خود مقاومت نشان می دهد و علاوه بر محکمی و مقاومی در دما های پایین و بالا نیز مستحکم است، همین امر نیز سبب شده تا در استان کرمانشاه که آب و هوای مناسبی برای کاشت انواع حبوبات مانند لوبیا ندارد بار دهی مناسبی داشته باشد.

عزیزان و کارخانه دارانی که به دنبال فراهم کردن نخود ریز فلافلی با کیفیت زیاد و مرغوب هستند میتوانند با ما در ارتباط باشند.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *