آیا شما تاکنون بهترین لوبیا تازه به قیمت عمده را خرید کرده اید؟ بازار خرید و فروش لوبیا چطور است؟ کدام نوع از انواع لوبیا کیفیت و قیمت مناسبی دارند؟برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما درسایت درتماس باشید.

بهترین لوبیا تازه به قیمت عمده

مقایسه انواع لوبیا

انواع لوبیا عبارتند از:

  • 1.لوبیا چشم بلبلی
  • 2.لوبیا چیتی
  • 3.لوبیا قرمز
  • 4.لوبیا سفید
  • 5.لوبیا سیاه
  • 6.لوبیا کشاورزی

لوبیا چشم بلبلی یکی از انواع لوبیا است که طرفداران زیادی دارد و به سبب اینکه در معرض آفت ها و حشره ها قرار نمی گیرد، به سم زدایی نیاز ندارد.کشت این محصول بیشتر در کشورهای آسیایی انجام می شود و یکی از انواع محبوب لوبیا در میان مردم، لوبیا چیتی است. لوبیا چیتی به دلیل فیبر و آمینو اسید زیادی که دارد، جایگزین خوبی برای گوشت است. لوبیا قرمز هم در کشور آمریکا با استقبال زیادی روبرو شده است و میزان کالری موجود در آن در مقایسه با سایر انواع لوبیا زیاد است. لوبیا سفید نیز منبع مناسبی از اسید فولیک است و مصرف منظم آن، سطح کلسترول خون را کم میکندو در درمان سرطان مفید است.

.

بهترین لوبیا تازه به قیمت عمده

بهترین لوبیا تازه

لوبیا منبع بسیار غنی از پروتئین است که در دسته بندی غذایی جزء گروه حبوبات به بحساب می آید.لوبیاها طعم ها و مزه های گوناگونی دارند از این رو برای تهیه غذاهای مختلف، به کار می روند.تنها نگرانی که بعد از خوردن لوبیا برای بعضی افراد ایجاد می شود، این است که بعد از مصرف آن، میزان گاز در بدن افزایش می یابد.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع عدس به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع لوبیا به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی:
شماره موبایل :
09900196480
09334299875
پست الکترونیکی:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *