فروشندگان عمده لوبیا ازنا

آیا شما فروشندگان عمده لوبیا ازنا را در بازار حبوبات ایران میشناسید؟ بازار خرید و فروش لوبیا ازنا در بازار داخلی ایران به چه صورت است؟ کیفیت لوبیا ازنا در بازار داخلی کشور ما چطور است؟ قیمت لوبیا ازنا در بازار داخلی کشور ما چقدر است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

لوبیا ازنا

ازنا در استان لرستان یکی از قطب های تولید حبوبات در کشور بحساب می آید. این شهرستان با سبب اینکه کوچک است و دارای زمین های کمی است ولی بخش قابل توجهی از لوبیای بازار کشور ما را تولید می کند. برخی از کارشناسان سبب این امر را شرایط آب و هوایی بسیار مساعد ، زمین های حاصلخیز، مکانیزه شدن کشت و استفاده از بذرهای مناسب می دانند. بازرگانی مارچ لوبیای ازنا را در تناژ بسیار بالا از کشاورزان شهرستان ازنا خریداری می کند و به طرق گوناگون آن را به بازار داخلی کشور وارد می کند .

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع لوبیا به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع لوبیا به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لوبیا به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی:
شماره موبایل :
09900196480
09334299875
پست الکترونیکی:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *