شرکت بازرگانی مارچ در زمیه ی فروش نخود اتیوپی برای لپه به صورت عمده فعالیت می کند. واردات حبوبات از جمله نخود سفید و زرد اتیوپی باعث می شود راهی بسیار خوب برای تامین نیاز بازار و همچنین بالا بردن تنوع محصولات که به جذب فراوان مشتریان ختم خواهد شد.

فروش نخود اتیوپی برای لپه

نخود اتیوپی برای لپه

یکی از مهمترین خواص لپه این می باشد که دارای مقدار زیادی فیبر است و برای درمان یبوست، پایین آمدن کلسترول خون، تنظیم فشار خون و پایین آمدن بیماری های قلبی کاربرد فراوانی دارد. به سبب استفاده فراوان لپه در غذاهای ایرانی میزان تقاضا برای این محصول در ایران بسیار بالا است و تهیه لپه از نخود بسیار پرسود می باشد ولی این منوط به تهیه نخود مناسب برای این منظور می باشد. نخود اتیوپی به سببب ریز بودن و قیمت پایین تر آن نسبت به نخودهای ایرانی برای تهیه لپه مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد. در لیست واردات انواع گوناگون حبوبات از جمله نخود،نام نخود سفید و زرد اتیوپی نیز به چشم می آید که هر ساله با وجود تقاضاهای فراوان مشتریان،بازار گشور ما این محصولات را از کشورهای گوناگون به کشور ما وارد می شوند.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *