آیا شما از قیمت بازار نخود در کرمانشاه اطلاع کافی دارید؟ بازار خرید و فروش نخود در کرمانشاه چطور است؟ کیفیت این محصول چطور است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

قیمت نخود کرمانشاه

یکی از محصولاتی که در میان سایر حبوبات دیگر توانسته است تا حد بسیار خوبی توجه خریداران را به سمت خود بکشد، نخود کرمانشاه است.نخود کرمانشاه در کیفیت و اندازه های گوناگون لشکری، تک خوان، دوخان، سه خان و فلافلی بنا به نیاز مشتریان به بازار وارد می شود.

سایزهای نخود شامل موارد زیر است:

  • 1.نخود لشکری که سایزبندی نشده است.
  • 2.نخود تک خان که سایز 10 است.
  • 3.نخود دوخان که سایز 8و9 است.
  • 4.نخود سه خان که سایز 7و8و9 است.
  • 5.نخود فلافلی که سایز 5و6 است.

نخود دوخان بیشتر برای صادرات استفاده می‌شود و نخود سه خان بیشترین استفاده آن در بسته بندی است و صادر نیز می شود.سایز کوچکتر آن بیشتر در تهیه فلافل استفاده میشود از این رو قیمت آن نیز بسته به اندازه، گوناگون است.

قیمت بازار نخود در کرمانشاه

کیفیت نخود در بازار کرمانشاه

نخود محصولی است که علاوه بر طعم و مزه خوب آن، خواص زیادی نیز دارد. از جمله خواص نخود می‌توان به کاهش قند خون و کلسترول خون اشاره کرد و با استقبال زیاد مشتریان در داخل و خارج از کشور روبرو شده است. کشت این محصول نیز از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و به آب کمی نیاز دارد.


مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.



شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:
09900196480
09334299875

ایمیل:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *