خرید عدس فله سبر ریز

آیا شما از قیمت عدس فله سبز ریز در بازار خبر دارید؟ بازار خرید و فروش عدس فله سبز ریز چطور است؟ کیفیت این محصول نسبت به دیگر محصولات چطور است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

قیمت عدس فله در بازار ایران گوناگون است. . سبز بودن رنگ عدس نشانه تازگی آن است و اندازه دانه های آن امکان دارد درشت یا ریز باشد که عدس ریز آن در مقایسه با سایز درشت، قیمت گرانتری دارد.عدس سرشار از مواد مغذی مفید است که وجود آنها برای سلامتی بدن ضروری است.

عدس به دلیل طعم و مزه فوق العاده ای که دارد از عدس در طبخ غذاهای گوناگون از جمله عدس پلو یا عدسی، استفاده می کنند در مقایسه با سایر حبوبات، میزان آهن بالاتری دارد.

عدس در انواع و رنگ های گوناگونی تولید و وارد می شود که عبارتند از:

  • 1.عدس سبز
  • 2.عدس قرمز
  • 3.عدس نارنجی
  • 4.عدس قهوه ای
  • 5.عدس سیاه
  • 6.دال عدس

هر کدام طعم و خواص ویژه خود را دارد. .

قیمت عدس فله

عدس هم مثل سایر حبوبات در بازار، به دو صورت فله یا بسته بندی وجود دارد و خرید این محصول به صورت فله یا بسته بندی بستگی به سلیقه ی مشتریان دارد و متفاوت خواهد بود.


مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.



شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع عدس به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع عدس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع عدس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:
09900196480
09334299875

ایمیل:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *