آیا شما از قیمت نخود صادراتی در بازار کشور ما خبر دارید؟ بازار خرید و فروش نخود صادراتی به چه صورت است؟ کیفیت نخود صادراتی به چه صورت است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

عوامل موثر در قیمت نخود صادراتی

قیمت نخود در بازار با توجه به سایز آن گوناگون است و قیمت نخود در فصل تابستان که زمان برداشت آن است کمترین مقدار را خواهد داشت و با قیمت های گوناگونی به بازار عرضه میشود و به کشورهای دیگر صادر می شود و تاحدودی با نوسان روبرو شده و قیمت آن در شرایط مختلف گوناگون است.

امروزه با وجود دستگاه های گوناگون، انواع حبوبات از جمله نخود نیازی به پاک کردن و جدا کردن سنگ های موجود در آنها نیست. نخود صادراتی بعد از تمیز شدن با دستگاه توسط کارگران نیز دستچین می شود.

قیمت نخود صادراتی ایران

میزان صادرات نخود به خارج از کشور

طبق آمار به دست آمده روزانه نزدیک به 1500 تن نخود از ایران به کشورهای دیگر صادر می گردد. که اخیرا به دلیل تغییر نرخ ارز با افزایش صادرات نخود روبرو شده ایم. امروزه خریداران داخل و خارج از کشور باید آگاهی لازم جهت خریدی مطمئن را به دست آورند.در ایران انواع حبوبات از جمله نخود در سایزهای گوناگون درشت و متوسط و ریز با بهترین کیفیت تولید می شود.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:
09900196480
09334299875

ایمیل:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *