آیا شما مراکز فروش نخود پاییزه را میشناسید؟ بازار خرید و فروش نخود پاییزه به چه صورت است؟کیفیت نخود پاییزه چطور است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

مراکز فروش نخود پاییزه

نخود پاییزه

در مناطق مرتفع و سرد ایران به طور معمول کشت نخود در فصل بهارصورت میگیرد ولی کاشت زود و به موقع در شرایط دیم باعث خواهد شد که گیاه نخود از بارش های بهاره استفاده کند و مقدار چشمگیری از نیاز آبی خود را برطرف کند. در صورت پایین آمدن نزولات جوی و به خصوص برخورد گیاه با گرما و تنش خشکی آخر فصل، عملکرد محصول بهاره به شدت پایین می یابد. از سوی دیگر، کشت پاییزه نخود دیم در برخی مناطق جهان با وجود این که دوره ای از رشد گیاه با سرما و نزولات جوی مصادف شده است و از طرف دیگر با خشکی نسبی آخر فصل روبرومی شود، نسبتا موفقیت آمیز خواهد بود و نقش تعیین کننده ای بر عملکرد نخود دارد. به همین سبب کشت نخود در بهار در حال تغییر به کشت پاییزه شده است.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی:
شماره موبایل :
09900196480
09334299875
پست الکترونیکی:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *