مرکز فروش نخود پاییزه کرمانشاه در بازارهای داخلی

این مجموعه یکی از مرکز فروش نخود پاییزه کرمانشاه می باشد. در بین حبوبات، نخود یکی از حبوبات پرمصرف در ایران است که در بیشتر خوراکی های ایرانی، از آن و یا لپه آن استفاده می شود. ارزش غذایی نخود بالاست و از طرفی خیلی نفخ می آورد که برای مصرف آن، باید اصولی را در پخت و پز نخود رعایت کنیم.

مرکز فروش نخود پاییزه کرمانشاه

کرمانشاه، اصلی ترین مرکز تولید نخود حبوبات در کشور ما است که بخش زیاد نیاز بازار داخلی با انواع نخود کرمانشاه برطرف میشود. دو نوع نخود در کرمانشاه کشت می شود: نخود بهاره و نخود پاییزه . نخود های پاییزه اصولاً نخود دیم است وبه آبیاری نیازی نیست. نخود پاییزه نسبت به نخود بهاره سایز کوچک تری دارد.

 فروش نخود پاییزه کرمانشاه، به دو صورت انجام می شود:پیش از فصل برداشت به صورت پیش فروش و در فصل برداشت .

خیلی از شما امکان خرید حضوری از مرکز فروش نخود پاییزه و بهاره را ندارید. برای همین بهترین انتخاب برای شما خرید غیر حضوری و اینترنتی است.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده به دست مصرف کنندگان می رساند.این مجموعه پخش عمده محصولاتش را در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت میکند.

جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:

شماره موبایل :

09900196480

09334299875

پست الکترونیکی:

Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *