عدس ایرانی بخریم بهتر است یا کانادایی؟

به نظر شما عدس ایرانی بخریم بهتر است یا عدس کانادایی؟ عدس کانادایی کیفیت بهتری دارد یا عدس ایرانی؟ برای پاسخگویی به این سوالات کافی است با ما یا با مشاورین ما در سایت در ارتباط باشید.

عدس ایرانی بخریم بهتر است یا کانادایی؟

عدس ایرانی یا خارجی؟

از سوالاتی که شما خریداران عدس از خود میپرسید اینه که کدام عدس را بخرید. عدس ایرانی یا عدس خارجی کدام یک را بخرید ؟

  • ویژگی های عدس ایرانی:

عدس ایرانی خوش طعم است اما یکدست نبودن عدس ایرانی از نظر شکل و رنگ باعث شده است که خریدارانی که به شکل ظاهری عدس توجه میکنندا آن را خرید نکنند.

  • ویژگی های عدس خارجی:

عدس خارجی که استقبال بیشتری در بین خریدران دارد به چون شکل ظاهری و کیفیت خوبی دارد همیشه در اولویت خریداران عدس باکیفیت است. عدس خارجی از چند کشور وارد کشور ما میشود و در بازار خرید و فروش میشود از جمله کشورهای که میتوان به آن اشاره کرد که عدس از آن ها به کشور ما وارد میشود کشور کانادا،قزاقستان و روسیه است.

چرا عدس کانادایی بهترین نوع عدس خارجی است؟

کشور کانادا یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده عدس در جهان است. بسیاری از کشاورزان در این کشور عدس سبز را کشت میکنند. به دلیل کیفیت و قیمت مناسب عدس کانادا بسیاری از کشورها عدس خود را از کانادا وارد میکنند. ایران عدس کانادایی را بر برندهای گوناگون (ساسکن، سیپسون، ایلتا، ویکتوریا، رونق و غیره) که از نظر قیمت و کیفیت کمی با هم یکدیگر فرق دارند، وارد کشور می می کند.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده به دست مصرف کنندگان می رساند.این مجموعه پخش عمده محصولاتش را در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع عدس به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع عدس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع عدس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی:
شماره موبایل :
09900196480
09334299875
پست الکترونیکی:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *