آیا شما از بازار لپه آذرشهر در تهران اطلاعات کافی را دارید؟ بازار خرید و فروش لپه آذرشهر در تهران چطور است؟ کیفیت لپه ی آذرشهر چطور است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

بازار لپه آذرشهر در تهران

بازار لپه آذرشهر

شهرستان آذرشهر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید حبوبات در ایران است که تولید 95 درصد از لپه کشور را آن انجام میشود. لپه تولید شده در آذرشهر به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز، از کیفیت بالایی برخوردار است. بازار خرید و فروش لپه آذرشهر توانسته است تا حد زیادی رضایتمندی مشتریان بدست آورد.آذرشهر ضمن تامین نیاز داخل، به صادرات لپه به کشورهای خارج نیز میپردازد.

ضرورت مصرف لپه

یکی از انواع حبوبات، لپه است که گیاه دو لپه ای بوده و ارزش غذایی زیادی دارد و به دانه هایی که از پوست خود جدا شده، لپه می گویند. لپه ای که در ایران معمول است، از نخود کفتری بدست می آید و از نخود فرنگی و نخود معمولی، لپه تهیه می شود. لپه به سبب داشتن نشاسته، باعث تامین انرژی مورد نیاز بدن می شود.

بازار لپه آذرشهر در تهران

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در لپه شمامل موارد زیر هستند:

  • 1.اسید فولیک
  • 2.آهن
  • 3.ویتامین b
  • 4.پتاسیم
  • 5.کلسیم
  • 6.منیزیم
  • 7.پروتئین

به دلیل به ویتامین های زیادی که در این ماده غذایی وجود دارد، توصیه می شود که حداقل هفته ای دو بار مصرف شود تا علاوه بر  طعم و مزه بی نظیر آن، از خواص زیاد آن بهره مند شویم. لپه، در مقایسه با حبوبات دیگر به زمان کمتری برای پخت نیاز دارد و به سبب داشتن فیبر بالا، باعث کاهش بیماری های قلبی و عروقی می شود.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع لپه به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع لپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی:
شماره موبایل :
09900196480
09334299875
پست الکترونیکی:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *