قیمت لپه درشت خارجی

آیا شما از قیمت لپه درشت خارجی در بازار خبر دارید؟ بازار خرید و فروش لپه درشت خارجی چطور است؟ کیفیت لپه درشت خارجی چطور است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

قیمت لپه درشت

عوامل گوناگونی می تواند بر قیمت انواع حبوبات بخصوص لپه در بازار داخل و خارج، تاثیر بگذارد که از جمله این عوامل عبارتند از:

  • 1. کیفیت لپه
  • 2.تاریخ تولید لپه
  • 3.محل تولید لپه
  • 4.ریز یا درشت بودن لپه
  • 5.ایرانی یا خارجی بودن لپه
  • 6.نوع نخود استفاده شده
  • 7.سورت شدن لپه

ورود انواع حبوبات از جمله لپه، به داخل کشور، این امکان را به خریدار می دهد تا از میان محصولات گوناگون، آن را که متناسب با خواست و سلیقه خود است، انتخاب نماید.

سایز ریز یا درشت بودن لپه، یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع لپه از سوی خریداران است و سایز ریز آن محبوبیت زیادی داشته است.

واردات لپه به ایران

انواع لپه تولید شده در داخل کشور، در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی، از کیفیت و مرغوبیت زیادب برخوردار بوده است و قیمت لپه ایرانی نیز گرانتر است.

نخود لپه خارجی از کشورهای استرالیا یا اتیوپی به کشور ما وارد می شود و در سایزهای گوناگون داشته و کیفیت های متفاوتی دارند.


مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.



شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع لپه به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع لپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع لپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی:
09900196480
09334299875

ایمیل:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *