تولید کنسرو تن ماهی در ایران

آیا شما از نحوه ی تولید کنسرو تن ماهی در ایران آشنایی دارید؟ بازار خرید و فروش کنسرو تن ماهی در کشور ما به چه صورت است؟ کیفیت کنسرو تن ماهی در بازار داخلی کشور ما چطور است؟ قیمت کنسرو تن ماهی در بازار داخلی کشور ما چقدر است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

آیا کنسرو تن ماهی خاصیت ماهی را دارد؟

بیشتر ماهیان تن در دریاهای گرم زندگی می‌کنند، اما بسیاری از آنان در فصل تابستان به آب‌های شمالی کرهٔ زمین سفر می‌کنند. “بال ماهی آبی”حدود ۳ متر طول دارد. الباکور از انواع دیگر ماهی تن هستند. برخی از انواع بزرگتر ماهی تن مانندبلوفین ‏(en)‏ می‌توانند حرارت بدنشان را با فعالیت‌های ماهیچه‌ای بالاتر از دمای آب ببرند. این کار به آنها کمک می‌کند که بتوانند در آب‌های سرد زنده بمانند.

ماهی یکی از ارزشمندترین غذاها بشمار می رود. علیرغم اینکه در شمال و جنوب کشور دریا وجود دارد و انواع ماهیان را دارا هستیم ولی سرانه مصرف ماهی در کشور بسیار پائین است. به دلیلخواص زیاد ماهی و از جمله اسید چرب ضروری به نام امگا ۳ توصیه می شود حداقل هفته ای دوبار ماهی استفاده شود.ولی کنسروهای ماهی تن یک فرآیند طولانی مدت را می گذرانند و این باعث می شود از ارزش غذایی آن کاسته شود. بعلاوه یکسری مواد نگهدارنده نیز به آن افزوده می شود. البته ادعا می شود کنسروها مواد نگهدارنده ندارند.

کنسرو ماهی که مواد نگهدارنده داشته باشد ارزش غذایی ندارد. اگر مواد نگهدارنده هم نداشته باشد به خاطر ماندگاری در روغن و نمک خیلی از خواص ماهی کم یا از بین می رود. کنسرو ماهی تن یکی از غذاهای بسیار پر نمک است که برای افراد مبتلا به فشار خون مضر است. بعلاوه مقدار روغن آن نیز برای سلامتی مضر است و بهتر است روغن از گوشت جدا شود و بعد مصرف شود.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.


شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع کنسرو به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع کنسرو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع کنسرو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *