آیا شما با نحوه ی پخش کنسرو تن ماهی در بازار کشور ما آشنایی دارید؟ بازار خرید و فروش کنسرو تن ماهی در کشور ما به چه صورت است؟ کیفیت کنسرو تن ماهی در بازار داخلی کشور ما چطور است؟ قیمت کنسرو تن ماهی در بازار داخلی کشور ما چقدر است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

پخش کنسرو تن ماهی

مراحل تولید کنسرو تن ماهی

ابتدا ماهی باید از حالت انجماد خارج شود (چرا كه ماهی‌ها در سردخانه‌های كشتی‌ها بلافاصله پس از صید منجمد شده و اگر كارخانه دور از خلیج باشد، توسط ماشین‌های یخچال‌دار حمل و نقل می‌گردد) و به حالت دیفراست برسد، سپس امعاء و احشاء آن تخلیه شده و بعد قطعه‌بندی می‌گردد. پس از قطعه بندی ماهی ها شستشو داده شده و برای مرحله پخت آماده می گردند. در این مرحله ماهی ها توسط بخار در دیگ های مخصوص تحت فشار و دمای معین و در زمان مشخص پخته شده، سپس قطعات پخته‌شده ماهی پوست‌گیری و تمیز می‌شوند. در این مرحله استخوان‌ها و گوشت‌های تیره كاملاً از گوشت روشن و فیله‌ای جدا می‌شوند و پس از آن گوشت‌های فیله درون نوار پركن به صورت اتوماتیك قرار می‌گیرند. دستگاه پركن فیله‌ها را به قطعات مساوی درون قوطی كنسرو برش می‌دهد.

پس از پرشدن كنسروها از گوشت، در مرحله بعد، نمك افزوده می شود و به دنبال آن روغن مایع به صورت اتوماتیک با وزن های مشخص ریخته می شود.

در مرحله بعد قوطی‌های حاوی گوشت، روغن و نمک، از مرحله اگزاست (ایجاد خلأ و خروج اكسیژن هوا) گذر می‌كنند. این مرحله از این جهت انجام می‌گیرد تا اكسیژن موجود در فضای باقیمانده قوطی خارج شود و میكروارگانیسم‌ها برای رشد، اكسیژن نداشته باشند. در مرحله بعد قوطی‌ها دربندی شده و پس از آن وارد مرحله استرلیزاسیون می‌شوند. در این مرحله كنسروها تحت دمای 121 درجه سانتیگراد و مدت زمان 20 دقیقه استرلیزه می شوند.

با این فرآیند كلیه میكروب‌های بیماریزا از بین می‌روند و یا غیرفعال می‌شوند. ماندگاری بالای محصول مربوط به همین مرحله می باشد. در نهایت كنسروها بسته بندی می گردند.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.


شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع کنسرو به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع کنسرو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع کنسرو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *