آیا شما از نحوه ی خرید بدون واسطه عدس سبز خوش پخت در بازار داخلی کشور خبر دارید؟

خرید بدون واسطه عدس سبز خوش پخت

شما میتوانید جهت خرید بدون واسطه عدس سبز خوش پخت با بازرگانی مارچ در ارتباط باشید. یکی از انواع حبوبات عدس میباشد که مثل دیگر حبوبات خواص و فایده های فراوانی را دارا بوده و یکی از مزایای آن این بوده حاوی مواد معدنی از جمله آهن و منیزیم و نیز سرشار از آنتی اکسیدان بوده همچنین پخت آن راحت تر و سریع تر میباشد. عدس به دو نوع مختلف تقسیم می گردد، عدس سبز که شامل عدس ریز و عدس درشت میباشد و همچنین عدس قرمز که به آن لپه می گویند و به نام عدس دال معروف میباشد و دارای مقادیر بالای پروتئین، اسیدهای آمینه، فیبر، مواد معدنی، ویتامین B1 و غیره می باشد .
برای کوتاه شدن دست دلالان و واسطه گران در بازار داخلی کشور، بازرگانی مارچ آن را به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان محترم قرار میدهد و این عامل سبب می گردد تا سود اصلی از فروش عدس را مستقیم به دست کشاورزان زحمت کش برسد تا آن ها از این طریق سود کافی را دریافت کنند و آن ها در این وسط مطمئنا از قیمت محصول خود راضی باشند.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع عدس به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع عدس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع عدس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *