خرید و فروش انواع عدس در بازارهای جهانی به چه صورت است؟

اقلام زیر به صورت عمده در شرکت بازرگانی مارچ موجود است:

خرید و فروش انواع عدس

1- عدس کانادایی درشت ساسکن 2- عدس کانادایی درشت ویکتوریا 3- عدس کانادایی متوسط 4- عدس ریز کانادایی ویکتوریا 5- عدس ریز قزاق 6- عدس روس (کیسه 25 کیلویی)

عدس ها، عضوی کوچک ولی مغذی از خانواده گیاهان بُنشنی هستند که منبع بسیار خوبی از فیبر های کاهش دهنده کلسترول اند که نه تنها کمک به کاهش کلسترول می‌کنند بلکه خاصیت تنظیم قندخون هم دارند زیرا فیبر بالای آنها از افزایش قندخون بعد از خوردن یک وعده غذایی جلوگیری می‌ کنند. عدس ها همچنین حاوی 6 ماده معدنی مهم، 2 ویتامین B و همچنین پروتئین بدون، چربی می‌باشند. عدسها مثل دیگر حبوبات غنی از فیبرهای غذایی هستند چه از نوع قابل جذب و چه از نوع غیر قابل جذب.

عبرای تقسیم بندی انواع عدس بهترین راه تقسیم بندی آنها بر اساس رنگ است. عدس را از نظر رنگ می توان به انواع سبز، قهوه ای، قرمز، زرد و گونه های ویژه تقسیم کرد که هرکدام را می شود به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد زیرا این عدس ها داری ویژگی های خاص و منحصر به خود هستند. عدس سبز را می توان در سه سایز متفاوت شامل درشت، متوسط، ریز دسته بندی کرد.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده به دست مصرف کنندگان می رساند.این مجموعه پخش عمده محصولاتش را در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع عدس به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع عدس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع عدس به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی:
شماره موبایل :
09900196480
09334299875
پست الکترونیکی:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *