آیا شما با نحوه ی خرید و فروش کنسرو تن ماهی در بازار کشور ما آگاهی دارید؟ بازار خرید و فروش تن ماهی در کشور ما به چه صورت است؟ کیفیت کنسرو تن ماهی در بازار داخلی کشور ما چطور است؟ قیمت کنسرو تن ماهی در بازار داخلی کشور ما چقدر است؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما میتوانید با ما و مشاورین ما در سایت در تماس باشید.

خرید و فروش کنسرو تن ماهی به صورت عمده

خواص کنسرو تن ماهی

ماهی تن گونه‌ای ماهی است که پروتئین زیاد و چربی اندکی دارد. میزان پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم گوشت ماهی تن بین ۲۲.۶ الی ۲۶.۲ گرم است، در حالی که میزان چربی موجود در هر۱۰۰ گرم گوشت ماهی تن بین ۰.۲ الی ۲.۷ گرم است. به علاوه، ماهی تن حاوی مواد معدنی، کلسیم، فسفر، آهن، سدیم، ویتامین A (رتینول)، و ویتامین‌های B (تیامین، ریبوفلاوین، و نیاسین)می باشد.

آیا کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه ارزش غذایی یکسانی دارد؟

یکسانی ارزش غذایی کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه به شرایطی که ماهی در آن منجمد و بعد فراوری شده است، بستگی دارد. اگر ماهی تازه به سرعت منجمد و در فراوری نکته‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت ماهی تازه طبق اصول پروتکل موجود باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروی وجود ندارد.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.


شرکت بازرگانی مارچ در زمینه خرید و فروش انواع کنسرو به صورت عمده فعالیت می‌کند.
جهت خرید انواع کنسرو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع کنسرو به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *