لوبیا قرمز داخلی


قیمت خرید و فروش لوبیا قرمز داخلی متاثر از عوامل داخلی است و کمتر و شاید هم اصلا از نوسانات ارز و دلار تاثیر نمی پذیرد و فقط سودجویی و زیاده خواهی برخی از واسطه ها است که تعادل بازار و قیمت ها را برهم میزند.

خریدو فروش لوبیا قرمز و معاملات آن، از کجا میسر است؟


شما میتوانید برای خرید و فروش لوبیا قرمز داخلی، با کارشناسان بازرگانی دانه گستر مارچ تماس حاصل نمایید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، بتوانید به راحتی محصول خود را به فروش برسانید و یا خریداری نمایید.
لوبیا قرمز یکی از حبوبات پرمصرف در بین خانوار ایرانی میباشد و در دو نوع داخلی و خارجی به بازار عرضه میشود که تفاوت ظاهری و کیفیت آنها، توی قیمت های هریک نیز،تاثیرگذار است.

شهرهای کشت کننده لوبیا قرمز داخلی و تفاوت آنها:


لوبیا قرمز داخلی بیشتر در شهرهایی چون، ازنا، خمین، زنجان و اقلید کشت میشود و به شکلهای بوجاری و دستچین در اختیار بازار مصرف، قرار میگیرد.
لوبیا قرمز زنجان:

لوبیا قرمز کشت شده در استان زنجان، از سایر لوبیا قرمزهای تولید داخل بهتر است چراکه دارای دانه های درشت تری میباشد و از این رو زنجان را قطب تولید لوبیا قرمز کشور میشناسند.

لوبیا قرمز زنجان یکی از بهترین لوبیا قرمز های تولید داخل است که میتوتنید آن را از بازرگانی مارچ تهیه کنید.


لوبیا قرمز خمین:
لوبیا قرمز خمین از استان مرکزی، رقیب لوبیا قرمز زنجان هست ولی به پای آن نمیرسد ولی بسیار پرطرفدار است و از لحاظ قیمت و کیفیت، شناخته شده و به صرفه است و آن هم در دونوع دستچین و بوجار در دسترس است و البته به عنوان لوبیا قرمز درجه یک نیز شهرت دارد.


لوبیا قرمز ازنا:
این نوع از لوبیا در شهرستان ازنا، تولید و کشت میشود.قیمت آن بر اساس کیفیتش تعیین میشود ولی چون شناخته شده نیست، به نام لوبیای قرمز خمین مورد معامله قرار میگیرد.
لوبیا قرمز اقلید:
در شهرستان اقلید، بیشتر لوبیا چیتی کشت میشود ولی کشاورزان این منطقه علاوه بر آن در زمینه کشت لوبیا قرمز هم فعالیت دارند ولی اصلا شناخته شده نیست اما از لحاظ کیفیت در حد مناسب و مطلوبی قرار دارد.

لوبیا قرمز خمین، در بازار معاملات حبوبات به نام لوبیا قرمز درجه یک شهرت دارد.

چگونگی خرید و فروش لوبیا قرمز داخلی از شرکت مارچ http://danegoustaremarch@ :


شما مشتریان عزیز میتوانید هم اکنون با استفاده از شماره های مندرج در سایت مارچ http://marchgroup.ir/ از قسمت ارتباط با ما، سفارش خود را ثبت نمایید.علاوه بر آن در صورت تمایل میتوانید قبل از ثبت سفارش، با کارشناسان مجرب ما، مشاوره کرده تا کیفیت معامله خود را بالا ببرید‌.
سپس با ارسال اطلاعات شخصی خود و واریز بیعانه، و تسویه نهایی پس از بارگیری خودرو، بار با کیفت خود را به شکل سریع بار دریافت نمایید.

تفاوت لوبیا قرمز داخلی و خارجی:
وقتی که صحبت از میزان کیفیت انواع لوبیا قرمز به میان می آید به حتم باید گفت که کیفیت تولید داخلی از لحاظ طعم بسیار بهتر از نوع وارداتی آن است لیک اگر دستچین و بوجار هم شود به یقیین با نوع وارداتی آن نیز، برابری خواهد کرد.
البته زمانی که خریدار از توانایی مالی بالایی برخوردار نیست، میتواند از انواع لوبیا قرمز وارداتی چون قرقیز و اتیوپی بهره ببرد ولیکن باید بداند که کیفیت آنها به اندازه لوبیا قرمزهای تولید داخل نخواهد بود.درست است که مدت زمان مورد نیاز برای پخت لوبیا قرمز ایرانی، بیشتر است اما طعم آن با نوع خارجی و وارداتی، قابل مقایسه نیست و بسیار مطبوع و خوش طعم است.

چگونگی تشخیص لوبیا قرمز داخلی از خارجی:


در نگاه اول هر دو نوع از لوبیا از نظر شکل و رنگ،شبیه به یکدیگر هستند که حتی برای همه قابل تشخیص نیست ولی مواردی چون:

درشت تر بودن لوبیا قرمز قرقیز نسبت به ایرانی.
یکدست بودن آن برخلاف مخلوط بودن دانه های ریز و درشت ایرانی.
تیره و ریز بودن لوبیا قرمز اتیوپی نسبت به سایر لوبیا قرمزها.


میتواند به شما مشتریان محترم و عزیز کمک کند.

خلاصه:


لوبیا قرمز داخلی درجه یک به ترتیب از چند شهر زنجان، خمین، ازنا و اقلید صورت میگیرد که به علت تفاوت در کیفیت ظاهری و طعم، به شکل متفاوتی قیمت گذاری میشود، لوبیا قرمزهای داخلی از لحاظ مزه بسیار بهتر از نوع خارجی آن است ولی از لحاظ ظاهر نوع قرقیز آن بهتر است.

شرکت بازرگانی دانه گستر مارچ http://marchgroup.ir/ با توکل بر خداوند متعال و با حضور کارشناسان مجرب و همچنین تکیه بر تجارب سودمند خود، آماده همکاری با شما عزیزان در انجام یک معامله پربازده میباشد.


همکاری با شما افتخار ماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *