لوبیا چیتی درجه یک


بازار خرید و فروش لوبیا چیتی در بهمن ۱۴۰۱ به علت نوسانات زیاد در بازار ایران، دستخوش تغییرات زیادی شده که از این رو نمیتوان یک قیمت دقیق و مشخصی را به مشتریان ارائه داد چراکه حتی در طی ده روز از یک ماه آنچنان شاهد صعود و رکود قیمت یک محصول هستیم که ناگزیر میشویم برای فروش محصولات، اندکی تامل کنیم تا بازار به ثبات برسد.

لوبیا چیتی درجه یک را از بازرگانی مارچ بخواهید.

عوامل تاثیرگذار بر بازار خرید و فروش لوبیا چیتی:


افزایش نرخ تورم؛
نرخ تورم در کشور ما برای همه ی اقلام مصرفی بسیار بالاست که لوبیا چیتی هم از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به اطلاعات آماری،قیمت لوبیا چیتی دچار تورم ۵۰درصدی شده است.
تحریم های اقتصادی؛
فشار تحریم ها باعث شده که کشور برای رسیدن به خودکفایی، در خیلی از امور متحمل فشار شود و این فشار به عرصه حبوبات نیز وارد شده و افزایش قیمت همه ی اقلام حبوبات و دانه غلات را منجر شده است.
میزان تولید محصول؛
هر چقدر میزان تولید محصولی افزایش یابد قیمت آن کاهش میابد و بالعکس.در سال های گذشته به دلیل کاهش آب و بروز خشکسالی وسیع، با کاهش شدید تولیدات کشاورزی داخلی مواجه شده ایم که این مورد مهم هم سبب افزایش قیمت انواع کالا و لوبیا چیتی نیز میشود.
همچنین هزینه های کاشت، آبیاری، برداشت، کارگر، باربری و حمل ونقل نیز بنا به افزایش قیمت سوخت،افزایش یافته که باز در نهایت بر قیمت تمام شده تولیدات کشاورزی تاثیر میگذارد.
میزان واردات؛
واردات به کشور ما از کشورهای اروپایی به علت تحریم ها،در حد صفر است.از سایر کشورها نیز چون اتیوپی،سودان،اوگاندا،چین و آرژانتین نیز صفر شده است.حتی واردات لوبیا چیتی از ازبکستان که تقریبا۷۰الی۸۰درصد بود، صفر شده است، واردات از قرقیزستان هم به علت افزایش دلار، دیگر به صرفه نیست و با این اوصاف و با یک جمع بندی کلی از مطالب گفته شده میتوانیم بگوییم لوبیا چیتی حق دارد که به این میزان دچار نوسان قیمت آن هم به صورت صعودی شود.
سایر موارد موثر بر قیمت لوبیا چیتی نیز میتواند شامل بازار عرضه و تقاضا،نوع کیفیت محصول،نوسانات ارز و نوع بسته بندی باشد.

بازرگانی دانه گستر مارچ

از کجا قیمت لوبیا چیتی را استعلام بگیریم؟


ما برای گرفتن یک استعلام قیمت نسبتا درست و به لحظه، بازرگانی دانه گستر مارچ را توصیه میکنیم چراکه این بازرگانی با ارتباطی که با تولید کننده های عمده داخلی و بازرگانان خارجی دارد میتواند اطلاعات جامع و کاملی را به شما عزیزان ارائه دهد.


انواع لوبیا چیتی در بازار:


در حال حاضر دو نوع لوبیا چیتی در بازار موجود است که شامل لوبیا چیتی بوجاری و لوبیا چیتی دستچین میباشد.
در میان این دو، نوع دستچین آن که ضایعات کمتری دارد، از قیمت بالاتری برخوردار است.

از کجا لوبیا چیتی ارزان را بخریم؟


ما به شما برای خرید لوبیا چیتی ارزان چند توصیه داریم؛
۱.لوبیا چیتی را در تناژ بالا و عمده خریداری کنید تا هزینه های حمل بار و نوسانات قیمت کمتر به شما فشار بیاورد.
۲.لوبیا چیتی داخلی را خریداری کنید چراکه لوبیا چیتی وارداتی با دلار خریداری میشود و به علت کم ارزش بودن پول ایران، باید هزینه بالایی را هنگام خرید متحمل شوید.
۳.از بازرگانی دانه گستر مارچ http://groupmarch@ خرید کنید چراکه بازرگانی مارچ با حضور کارشناسان مجرب و با تکیه بر تجارب خود، میتواند محصولات با کیفیت را با نازلترین قیمت، به شما ارائه کند.

لوبیا چیتی درجه یک را از بازرگانی مارچ

خلاصه:

لوبیا چیتی یک محصول ارزشمند و با ارزش غذایی بالا میباشد که در میان خانوار ایرانی هم از طرفداران زیادی برخوردار است و در دو نوع دستچین و بوجار به بازار عرضه میشود.اما در سالی که رو به اتمام است از نوسانات قیمت زیادی برخوردار گشته است.همچنین این محصول در دو شکل وارداتی و تولید داخل به بازار عرضه و تقاضا وارد میشود که بنا به کیفیت و مکان تولید، قیمت آن متغیر است.

شما مشتریان عزیز میتوانید برای خرید انواع حبوبات و دانه غلات با شرکت بازرگانی مارچ http://marchgroup.ir/ تماس حاصل نمایید که علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، از معامله ایی پر سود هم بهره ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *