قیمت خرید و فروش لوبیا چیتی خمین درجه یک به نوع آن بستگی دارد.لوبیا چیتی خمین دارای انواع بوجاری،دستچین و خرمنی میباشد که این تنوع محصول، تاثیر مستقیم بر بازار حبوبات دارد چراکه دارای درجات کیفی متفاوتی نیز میباشد که هر درجه از آن نیز از مرغوبیت خوبی در بازار خرید و فروش لوبیا چیتی خمین،برخوردار هستند.اما در میان انواع لوبیا چیتی خمین،خرید و فروش لوبیا چیتی دستچین ،از رونق بیشتری در بازار معاملات حبوبات برخوردار است و از این رو هست که شهر خمین بزرگترین مرکز کشاورزی بوجاری و خرید و فروش لوبیا چیتی در ایران محسوب میشود.

لوبیا چیتی خمین درجه یک

چگونگی خرید لوبیا چیتی خمین:


شما مشتریان عزیز عمده فروش و بنک دار،که در صنف حبوبات فعال هستید،میتوانید سفارش پنج تن به بالای خود را در شرکت دبازرگانی دانه گستر مارچhttp://t.me/danegoustaremarch به ثبت برسانید تا علاوه بر بهره مندی از خریدی منصفانه و با کیفیت از تحویل سریع بار نیز بهره مند شوید.

بازرگانی مارچ

برشمردن تفاوت های دو نوع از لوبیا چیتی خمین،بوجاری ، دستچین و خرمنی:


لوبیا چیتی بوجاری از آنجا به این نام خوانده میشود که از گل،خار و خاشاک توسط دستگاه های مخصوصی پاک میشود. و در طی همین عملیات پاکسازی از سرندهای مختلفی عبور میکند که منجر میشود دانه های ریز از درشت جدا گردد.قابل ذکر است که گزینه مناسب از لوبیا بوجاری برای بسته بندی،سرند هفت به بالا میباشد.
لوبیا چیتی دستچین هم نوعی از لوبیا چیتی خمین میباشد که عاری از سنگریزه و شمستگی است و نسبت به نوع خرمنی و بوجاری از قیمت بالاتری برخوردار است.
در نوع لوبیا خرمنی نیز همانطور که تا حدودی از نامش پیداست از سر زمین خریداری میشود و از این رو داری گل،سنگریزه و خاشاک نیز میباشد و همین امر باعث کمتر بودن قیمت آن نسبت به سایر لوبیا چیتی های خمین،میشود.

خلاصه:
هر کدام از انواع لوبیا چیتی خمین،از نظر خواص یکسان و از نظر کیفیت ظاهری و خلوص و در نتیجه قیمت،متفاوت هستند.خرید هر کدام از انواع لوبیا چیتی خمین،بسته به نیاز و هدف خریدار دارد که بازرگانی مارچ میتواند به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب درست،مشاوره و راهنمایی نماید.

شرکت بازرگانی دانه مارچhttp://marchgroup.ir/،بهترین انتخاب شما در خرید لوبیا چیتی خمین و سایر حبوبات میباشد که با تکیه بر سوابق خود،میتواند بهترین معاملات عمده حبوبات را،برایتان به ارمغان بیاپرد.

بازرگانی دانه گستر مارچ

همین حالا برای ثبت سفارش لوبیا چیتیrahim.alipoor96@gmail.com خمین اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *