آیا شما از قیمت نخود فرنگی روس در بازار ایران خبر دارید؟ شما میتوانید برای آگاهی از قیمت نخود فرنگی روسی در بازار ایران با ما و مشاورین ما در سایت در ارتباط باشید.

روسیه دو نوع نخود با کیفیت های مختلف دارد، و هر ساله محصولاتش را به بازار ایران وارد می کند. در بازار ایران به نخود روسیه، نخود روسی هم میگویند.

قیمت نخود فرنگی روس در بازار ایران

دو نوع نخود روسی : 1.نخود رسمی روس 2.نخود فرنگی روس

 نخود فرنگی روس

نخود فرنگی، یکی از گونه های نخود روس است که کیفیت پایین تری نسبت به نخود معمولی یا رسمی روسیه دارد و در تولید و تهیه فلافل و یا لپه از آن بیشتر استفاده می شود. نخود فرنگی روس به دلیل قیمت پایینی در بازار ایران فروش قابل توجهی دارد. نخود فرنگی روس، در کارخانه های لپه سازی آذرشهر و فست فودی ها و تولید کنندگان فلافل مورد استفاده قرار میگیرد.

 نخود رسمی روس

نخود رسمی روس همان نخود معمولی روسیه است که سایز ریز و متوسط دارد و به صورت بار کاملا تمیز به ایران وارد می شود. ظاهرش مثل نخود ایرانی است. کیفیت این بار مناسب است و قیمت آن پایین تری دارد. نخود رسمی روس، در فلافل فروشی ها و عمده فروشان مورد استفاده قرار میگیرد.

مجموعه بازرگانی مارچ این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی مارچ محصولات را به طور عمده به دست مصرف کنندگان می رساند.این مجموعه پخش عمده محصولاتش را در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم میرساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

شرکت بازرگانی مارچ در زمینه ی خرید و فروش انواع نخود به صورت عمده فعالیت میکند.
جهت خرید انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
جهت فروش انواع نخود به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.
راه های ارتباطی:
شماره موبایل :
09900196480
09334299875
پست الکترونیکی:
Rahim.alipoor96@gmail.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *